× Filtruj
Żadne z ogłoszeń nie pasuje do wymaganych kryteriów.
Reklama jako środek masowego przekazu ma za zadanie budować zachowania, generować potrzeby, wywoływać pragnienie.
Rodzaje reklamy ze względu na  środki masowego przekazu.
  • reklamy prasowej
  • reklamy telewizyjnej
  • reklamy kinowej
  • reklamy pocztowej
  • reklamy zewnętrznej
natomiast względem adresatów wyróżnia się reklamę:
1. Konsumencką, kierowaną bezpośrednio do końcowych nabywców towarów i usług,
2. Przemysłową, adresowaną do firm produkcyjnych i odbiorców hurtowych oraz detalicznych,
3. Detalistów, stosowaną w miejscach detalicznej sprzedaży,
4. Instytucjonalną, skierowaną do instytucji społecznych, administracyjnych itp.
Nośniki to telewizja, radio, środki reklamy pocztowej, ulotki, billboardy, ekrany LC, listy reklamowe, karty pocztowe, katalogi czy foldery, reklamy na samochodzie oklejanie samochodu.
Do góry